BESTELLEN EN TERUGSTUREN

Hoe kan je nu makkelijk bestellen?

Klik rond en verken al onze wijnboxen. Wil je graag één (of meerdere) van onze wijnboxen bestellen, plaats ze dan in je winkelwagen. Je mag herhalen zo vaak je wilt – want wijn wordt niet slecht ;-)!

Als je klaar bent met bestellen, ga dan naar afrekenen (of reken onmiddellijk af als je je keuze maakt). Vul je gegevens voor levering en betaling aan en rond af.
FLOVINO schiet nadien onmiddellijk in actie om alles zo snel mogelijk bij jou te leveren. Je ontvangt een bestel- en betaalbevestiging van je bestelling in je mailbox.

Woon je binnen een straal van 25 kilometer? Bestel je voor meer dan € 100?  Dan zal er geen extra leverkost aangerekend worden. Woon je verder? Dan rekenen we een verzendkost van € 7 aan.

Ben je head over heals in love met 1 van onze wijnen en wil je er meer? Stuur gewoon een mailtje en we zorgen ervoor!

Probleempje tijdens dit proces? Vraag gerust hulp via onze live-chat dienst. 

Wat als de wijn tegenvalt?

Dat horen we niet graag, maar het kan zeker voorvallen. 

Eén ding is zeker: laat het ons weten zodat we kunnen bekijken hoe we jou alsnog kunnen blij maken!

Contacteer ons via de live-chat of via mail info@flovino.be met je feedback en we bekijken wat er schort en vooral hoe we het kunnen oplossen. 
We leveren de nieuwe wijn of wijnbox en nemen de wijn die tegenvalt terug mee, zonder extra kosten. Je kan natuurlijk ook altijd je geld terug vragen.