FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
  • Mail: info@flovino.be

  • Whatsapp: +32 477 96 40 41

  • Livechat op www.flovino.be

  • Instagram of Facebook

Kan ik met jullie chatten?

Uiteraard, rechtsonder op de website kan je steeds even contact opnemen via de live-chat! We antwoorden zo snel mogelijk op deze chat!

Hoe werkt een online bestelling?

Klik rond en verken al onze wijnboxen. Wil je graag één (of meerdere) van onze wijnboxen bestellen, plaats ze dan in je winkelwagen. Je mag herhalen zo vaak je wilt – want wijn wordt niet slecht ;-)!

Als je klaar bent met bestellen, ga dan naar afrekenen. Vul je gegevens voor levering en betaling aan en rond af.

FLOVINO schiet nadien onmiddellijk in actie om alles zo snel mogelijk bij jou te leveren. Je ontvangt een bestel- en betaalbevestiging van je bestelling in je mailbox.

Woon je binnen een straal van 25 kilometer? Bestel je voor meer dan € 100?  Dan zal er geen extra leverkost aangerekend worden. Woon je verder? Dan rekenen we een verzendkost van € 7 aan. Voor bestellingen naar Nederland rekenen we € 11 aan.

Probleempje tijdens dit proces? Vraag gerust hulp via onze live-chat dienst. 

Hoe kan ik betalen?

    Jeetje - wat een leuke wijnboxen, maar hoe kan ik betalen?

    FLOVINO heeft gekozen voor één betaaloptie: bancontact. Je kan ook gerust bestellen via chat, Whatsapp, DM Instagram of Facebook en later overschrijven!

      We vinden het belangrijk dat je veilig kan betalen. Al onze betalingen lopen via MOLLIE en Shopify - super veilig! Je betaalgegevens zijn veilig bij ons!

      Wat als de wijn niet is wat je verwacht had?

      Dat horen we niet graag, maar het kan zeker voorvallen. 

      Eén ding is zeker: laat het ons weten zodat we kunnen bekijken hoe we jou alsnog kunnen blij maken!

      Contacteer ons via de live-chat of via mail info@flovino.be met je feedback en we bekijken wat er schort en vooral hoe we het kunnen oplossen.  

      We leveren de nieuwe wijn(box) en nemen de wijn die tegenvalt terug mee, zonder extra kosten. Je kan natuurlijk ook altijd je geld terug vragen.

      Hoe levert FLOVINO?

      Woon je binnen de 25 kilometer van Flovino? Bestel je voor meer dan € 100?  Dan zal er geen extra leverkost aangerekend worden. Woon je verder? Dan rekenen we een verzendkost van € 7 aan. Geen zorgen: je flessen komen heel aan! Breekt er toch iets dan spreekt het voor zich dat we dat rechtzetten. Voor bestellingen naar Nederland rekenen we € 11 aan.

      Wat zijn de leveringskosten?

      Woon je binnen een straal van 25 kilometer? Bestel je voor meer dan € 100?  Dan zal er geen extra leverkost aangerekend worden. Woon je verder? Dan rekenen we een verzendkost van € 7 aan. Voor bestellingen naar Nederland rekenen we € 11 aan.

      Waar leveren jullie?

      We leveren in België en Nederland.

      Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

      Geef een seintje via het bestelformulier waar we je wijnen mogen plaatsen, mocht je niet thuis zijn. Misschien heb je wel een buur die je vertrouwt met je wijn? Of is er een veilig plekje aan jouw woning?

      Help – mijn wijn heeft een wijnfout (bv. duidelijk kurk, geoxideerd,…)

      Geen nood, neem contact op via onze contactpagina en we zorgen voor een oplossing!

      Kan ik fysiek bij jullie wijn kopen?

      FLOVINO is momenteel enkel een online winkel. Wie weet openen we in de toekomst een fysieke winkel! 

      Kan ik wijnen afzonderlijk bestellen?

      Via de webshop kan je enkel wijnboxen bestellen. Ben je echt head over heels verliefd op één van de wijnen? Stuur even een berichtje via de contactpagina of via één van de andere kanalen en we kijken wat we kunnen doen! 

      Heb jij parkeerplaats nodig?

      Buiten een straal van 25 km werken we samen met een pakketdienst. Die heeft zeker geen parkeerplaats nodig! Ook FLOVINO zelf zoekt wel een veilig plekje om de wijnbox tot bij jou te brengen.

      Voor een wijnworkshop thuis is een parkeerplaats wel aangeraden. Is het niet mogelijk? Geef het dan zeker mee wanneer we concreet afspreken. Dan kom ik mooi op tijd en heb ik voldoende tijd om mijn wagen te verplaatsen! 

      Ik wil zo'n pakket als relatiegeschenk!

      Een pakket als relatiegeschenk voor bedrijven, een cadeautje voor je medewerkers? Geen probleem! Neem even contact op via info@flovino.be en we bezorgen jou een aangepast voorstel op maat!

      Hoe zijn de annulatievoorwaarden voor wijnworkshops?

      Er is geen terugbetaling van de workshop. De inschrijving is definitief, gezien wij de wijn reserveren en deze onkosten dragen. Een deelnemer kan wel een vervanger zoeken, zodat iemand anders zijn/haar plaats kan innemen. Dit dient gemeld te worden aan FLOVINO.

      Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?

      Stel zeker je vraag gerust via onze live chat. We zijn er om je te helpen! Deze FAQ wordt ook continue aangevuld!